12 reacties
Lid sinds: 24-10-2025
Bijdragen: 42
Geplaatst: 21-07-2010 23:43
die vacuumklep tegen het schutbord is de aansturing van de egr
misschien zit de katalysator dicht geroet, een makkelijke controle is even de egr leiding van de uitlaat los schroeven zodat evt hier de druk weg kan