Geplaatst: 16-05-2008 11:18
hallo ik heb een probleem met een fiat cinquecento namenlijk het volgende als ik de motor stationair laat draaien loopt na ongeveer 10 min de tank vanzelf over via de tankdop ,
ik heb tevens het benzinedamp opvangsysteem al gecontroleerd is goed
tankontluchting geconroleerd is goed
ik heb tevens ook al een gaatje geboord in de tankdop dit alles heeft niks geholpen
wie kan mij helpen????