Geplaatst: 13-09-2009 12:10
[137134]stooringslampje sabiliteitscontrole gaat steeds branden na uitlezing wijst op stuurposietiesensor
als ik 90 km rijd en rem daverd het stuur en rempedal remblokken en schijven vernieuwd alsook de stuureindjes
wie weet hier een antwoord op gr jaak