Geplaatst: 15-09-2009 8:49
[137279]Bij het koud starten van de wagen is alles normaal maar na een 10-tal minuten valt het scherm van de radio/navigatie uit.
Soms schiet het terug aan maar valt na een tijdje weer weg.
Ook kan ik de navigatie-dvd dan niet meer uit de dvd-lezer halen.
De radio blijft wel spelen maar kan niks aflezen.
Wanneer het terug aanschiet zijn wel alle instelgegevens van de gps weg en moet ik alles terug invoeren.
Kan dit verholpen worden met een update of is er meer aan de hand.