elektrische handrem coderen ?

9 reacties

Merk
Renault
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
f9q
Eerste inschrijving
januari 2005
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 15-09-2009 15:36

[137305]Van een Scenic II heb ik de handremmotor vervangen (kabel door en dus afkeur). Nu blijft het lampje vd handrem op dashboard branden en kan ik de handrem niet bedienen. Met KTS 550 kan ik niets aansturen, alleen meten. De handle in dashboard werkt goed vlg de meetwaarden in de KTS. Het lampje op de handle brand niet. Geen storingen in storingsgeheugen, waarbij ik wel moet zeggen dat ik uitlees via een vervangingssysteem (el handrem 3.1) okdat de KTS niet het juiste systeem kan vinden.

Iemand enig idee of je deze moet coderen/ inleren na vervanging?

Groeten Erik