Geplaatst: 15-09-2009 16:52
[137308]ik zit hier namelijk met een probleem, het controlelampje van de motorstoring brandt in het dashboard
ik heb deze wagen uitgelezen en die zei dat ik het contact van het thermostaathuis moest vervangen, zo gezegd zo gedaan, achter ongeveer 3 dagen brandt dat controlelampje terug, terug op de computer en die gaf een fout aan van de debietmeter zodanig dat ik die ook vervangen heb,achter ongeveer 3 dagen brandt dat lampje terug, wie heeft nog dezelde problemen gehad zoals bij mij
mvg vinckier mario
je kan me altijd bereiken op het nr 0477/77.15.89 of e mail mario.vinckier@skynet.be