elektronisch probleem bmw 316i e 46

2 reacties

Merk
BMW
Model
3-serie
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 15-09-2009 16:52

[137308]ik zit hier namelijk met een probleem, het controlelampje van de motorstoring brandt in het dashboard

ik heb deze wagen uitgelezen en die zei dat ik het contact van het thermostaathuis moest vervangen, zo gezegd zo gedaan, achter ongeveer 3 dagen brandt dat controlelampje terug, terug op de computer en die gaf een fout aan van de debietmeter zodanig dat ik die ook vervangen heb,achter ongeveer 3 dagen brandt dat lampje terug, wie heeft nog dezelde problemen gehad zoals bij mij

mvg vinckier mario

je kan me altijd bereiken op het nr 0477/77.15.89 of e mail mario.vinckier@skynet.be