Lid sinds: 27-02-2008
Geplaatst: 27-02-2008 12:30
Ik heb een paar weken geleden de motor olie vervangen (hier zat witte aanslag in), nu heb ik weer hetzelfde probleem als ik in de motor kijk, hoe kan dat of kan dat kwaad?
Ik rij stukken van ongeveer 15 tot 25 km