Geplaatst: 19-06-2008 21:58
Hallo,
bij een Transit 125 TDCI met een 2.0 Duratorq motor zit er een olielekkage tussen het oliefilterhuis en de warmtewisselaar van de oliekoeler.
volgens Ford zit hier geen pakking tussen en moet de hele unit vervangen worden.
de warmtewisselaar zit met vier torxbouten op het filterhuis gemonteerd, is het mogelijk deze lekkage te verhelpen zonder dit dure onderdeel te vervangen?
heeft iemand hier ervaring mee?