Geplaatst: 16-09-2009 9:38
[137357]We hebben hier een Peugeot 206 die regelmatig stilvalt en bokt tijdens rijden. RPM wijzer valt tijdens rijdens weg.
Nu wil ik deze auto uitlezen met onse Modus (snap-on) maar ik krijg geen communicatie met de auto.
Nu heb ik wel eens met een seat meegemaakt dat je de zekering van de radio eruit moet halen, maar bij Peugeot heb ik dit soort grapjes nog niet meegemaakt.
Iemand een idee omtrent de storing en of mijn communicatie probleem?
Groeten, Ben