Geplaatst: 17-09-2009 7:41
[137409]Geachte lezers,
Moeten een motor vervangen bij een T5,hoe gaat dit het makkelijkst,naar boven of onder,compleet met bak of zonder,graag advies hierin.
Dan noch een vraag,we krijgen een ruil draaiend gedeelte,nu zeggen ze dat er geen verschil zit in het draaiend gedeelte van een 2.5 met de motor codes axd en axe,ze zeggen dat de verstuivers en de turbo anders zijn en deze moeten we dus ook overzetten.zou dit kunnen kloppen.
Bvd,
Hans l