Geplaatst: 17-09-2009 20:53
[137450]van deze t5 waterpomp niet uit het moterblok te krijgen ,was lek .
imbusboutje uit het blok gedraaid ,plaat voor pomp weg gehaalt tandwiel verwijdert ,bouten uit pomp verwijdert .
maar zit vast in het blok met koevoet en moer op het asje geprobeert hem los te wriken lukt ook niet .
wie weer raad lees het graag .
b v dank .
vr gr kees cor