Geplaatst: 19-09-2009 21:13
[137569]hallo allemaal.
ik ben in het bezit van een 323f van 2001
heb het volgende probleem.
onder het rijden gaat het motorlampje knipperen en valt het vermogen weg.
als ik op benzine schakel dan doet ie het weer normaal maar blijgt het lampje wel branden.
na diverse keren starten gaat het lampje weer uit.
heb het uitgelzen en krijg het volgende storings melding
overslag cil 4.bobine e.d dergelijke al vervangen.storingen gewist
na een paar dagen hetzelfde probleem..
uitgelezen cil 2 en 4 overslag.
heeft iemand enige ideee wat het zou kunnen zijn.
ik las in één van de klachtomschrijving dat het de klopsensor zou kunnen,maar is dit nu het geval.
deze gaat meestal in storing als je motor gaat pingelen.
iemand enige iedee??????????