peugeot 206, te hoge druk hdi pomp

2 reacties

Merk
Peugeot
Model
206
Type
Onderwerp
Motorcode
16hdi
Eerste inschrijving
januari 2004
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 21-09-2009 13:56

[137661]Heb vorige week een 206 met 16hdi motor binnengekregen (9hz motor), welke niet wil starten omdat tijdens het starten de druk in de rail onmiddelijk oploopt naar bijna 16 bar.

De garagist van wie de wagen is heeft zelf al een occasie pomp gestoken. Wij hebben de hogedruksensor op de rail vervangen maar het probleem blijft hetzelfde.

Wat kan de reden zijn dat de druk oploopt bij het starten ?