Geplaatst: 30-07-2010 22:01
Gewoon niet op reageren. Laat TS eerst maar eens alles invullen van zijn eigen gegevens en die van de auto.
En Peter dat gedoe over wat er allemaal op je agenda staat gaat HELEMAAL niemand wat aan. Daar hebben we al eens wat over gezegd. Dit is geen libelle.