Geplaatst: 30-07-2010 22:38
Dit topic zo snel mogelijk bijwerken Tom. Graag alle overbodige reacties, dus ook deze, verwijderen.
De wijze waarop Peter Slot de topic starter bejegent slaat gewoonweg nergens op. Waarom zou Elsen geen monteur kunnen zijn? Zoals al diverse malen door AMT aangegeven is de registratie al stukken beter geworden. Ik denk dat je dus bij nieuwe aanmeldingen er van uit kan gaan dat iemand monteur is.
Jouw things to do lijst ben ik echt niet in geinteresseerd, dus laat die aub achterwege!
@ Elsen, laat je niet door die blaaskaak van een Peter weerhouden om je kennis met ons te delen.