Geplaatst: 07-04-2008 11:40
Heb een cilinderkop vervangen na knappen distributieriem.
Nu komt er na het starten een blauwe walm uit de uitlaat.
Alle pakkingen en keeringen zijn vv, geen olie aanwezig in carterventilatie.
Kleprubbers zijn ook vv,maar niet orgineel, is dit misschien het probleem?/
Alvast bedankt