Geplaatst: 08-06-2010 19:16
Hoi, Ik heb een probleeem met mijn opel calibra. Als ik hem start loopt hij wel maar heel slecht. Ik heb mijn krukas sensor al vervangen en mijn brandstof relais al omgewisselt. IK heb mijn retour leiding ook al gecheckt om te kijken of hij wel inspuit. Komt ook allemaal blauwe rook ( mogelijk van het starten ). Wie heeft dit probleem vaker gehad en weet wat er mee aan de hand is? Ik kon zo gauw geen nokkes as sensor vinden.
Alvast bedankt!