Geplaatst: 22-09-2009 20:06
[137769]hallo mannen moteurs
wij hebben een senic staan met de volgende fout ,bij het uitlezen krijg ik de volgende fout code sensor egr slecht contact
ik heb de egr klep al vervangen maar de auto blijft in zijn nood loop geen vermogen en de fout code blijft kan niet gewist worden
wie heeft er raad ?
alvast bedankt voor het mee denken
groetjes gavin.