Geplaatst: 23-09-2009 20:47
[137844]beste mensen ktijg de radio niet meer aan
Zit een papietje bij met 4 code's en een groene sticker met 4 cijfers op het Onderhoudsboekje
Alle 5 code's geprobeerd maar radio gaat niet aan
Iemand de oplossing
ps ik zit nu al op een wachttijd van meer dan een uur
Groetjes