olie versnellingsbak / cardan

5 reacties

Merk
BMW
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1973
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 24-09-2009 20:21

[137907]Is er toevallig nog iemand die weet wat voor olie er in de versnellingsbak en de cardan moet en ook hoeveel er in moet, ik dat nergens meer achterhalen.

Bedankt voor de moeite, Techneut11280