5 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 24-09-2009 20:21
[137907]Is er toevallig nog iemand die weet wat voor olie er in de versnellingsbak en de cardan moet en ook hoeveel er in moet, ik dat nergens meer achterhalen.
Bedankt voor de moeite, Techneut11280