Geplaatst: 24-09-2009 13:09
[137876]Auto slaat s'morgens koud niet aan, voor de rest nooit problemen, rijd ook goed op benzine
na ongeveer 10x starten slaat motor aan maar als je dan gas geeft valt hij weer uit, laat je de auto echter een minuut stationair draaien dan is het goed en kan je gewoon wegrijden.
Klant is bij ons langsgekomen, maar autoheeft bij een andere garage al een week gestaan echter zij konden niets vinden hebben wel allerlei tests gedaan maar niets gevonden, klant kwam langs omdat hij vertrouwen kwijt was.
Wil voordat ik allerlei tests doe eens van jullie weten wat er aan de hand zou kunnen zijn.
BDP sensor en dat soort dingen liggen voor de hand maar het lijkt me dat de vorige garage dat ook wel weet aangezien deze goed bekent staat.
motor k4m A7 08
Auto rijdt op LPG maar start natuurlijk op benzine
geen foutcode's
Groeten Arend