Geplaatst: 20-07-2010 15:19
fout code: P1222 is inspuitbeginregeling regelafwijking.
De verdelerpomp 0 470 504 015 is erg gevoelig voor lucht in de brandstof, dus aansluiten op een kannetje diesel.
Je kunt ook de dynamische timing uitlezen.
Of je gebruikte pomp heeft hetzelfde probleem als de vorige.
Vaak gaat de vervroegings zuiger onderin de pomp vast zitten en heb je trekkracht problemen.
succes.
PS. de pomp is ook altijd los te testen en uit te lezen op foutcodes.