Geplaatst: 28-09-2009 20:36
[138155]halloo,
ik heb een probleem met starten
als de motor koud staat start hij heel moeilijk en de gloeistiften warmen te snel op dan normal ( 1 a 2sec. )
en da is ook zelfde als hij op bedrijfstemperatuur staat. dan haat nog moeielijker in gang en kmoet betje de gaspedaal in drukken.
kheb op de bosch diagnose apparatuur aan gesloten die vind niets.
ik hem alle gloeistiften getest 't zijn allemaal in orde .
de computer toonde aan dat de luchtmassameter 0.00 blijfde ook als ik gas geefde ( ik denk dat het kapot is )
maar geeft er mee iest te maken de luchtmassameter met deze probleem en ga het helpen als ik het vervang
of weten jullie als er miss nog een andere probleem kan zijn ,?
alle helpende reacties zijn welkom
dank u ,
MVG