Geplaatst: 23-02-2008 21:48
Wij hebben een kangoo met het volgende probleem.
Nu het kouder begint te worden merk ik op dat wanneer ik bijvoorbeeld terugschakel en het gas weer oppak, dat hij soms dreigt stil te vallen. Wanneer ik de koppeling dan intrap en gas geef kan ik 'm wel aan de praat houden en dan reageert hij ook wel weer vrij snel (paar seconden) op het gas.
Met warme motor is er niets aan de hand. Probleem doet zich alleen voor in de eerste 2 kilometer.
Er is inmiddels een nieuwe temperatuursensor gemonteerd en het gasklephuis is gereinigd. Geen van beide is de oplossing want het probleem is er nog steeds.
Wie kan ons helpen? Alvast bedankt.
Groet,
Jos