Geplaatst: 17-04-2010 18:00
demontage inlaat spruitstuk vern alle pakkingen / inc egr vern > fluittoon blijkt , timing 100 % goed proefrit van 100km met veel wisselende toerental geen verbeteting wat alleen opvalt dat als de motor goed warm is en bij hogen toeren wat gaat walmen ( olie ? ) demontage bougie-s cilinder 4 zwart > compressie test cilinder 4 veel te hoog > klepsteel / zuigerveer olie lekkage ? er zit niet anders op dan de kop te demonteren voor diagnose
hieruitblijkt dat we vaak te moeilijk gaan denken en de bassis vergeten
wordt vervolgt
walter schildt