Geplaatst: 09-05-2011 16:27
Goedemiddag,
Volgende probleem met een Renault Espace 2.2 DCI. De motor had totaal geen vermogen meer en gaf een foutcode op de EGR- klep. Na het vervangen en inleren van de EGR- klep gaat de motor in noodloop wanneer er in de 4de versnelling flink wordt doorgetrokken, boven de 4000 toeren komt er een fout in het systeem, verz. lucht circuit
Dit gebeurt alleen in de 4de versnelling, in de 1ste, 2de en 3de versnelling loopt de motor goed en trekt normaal door.
De turbodruk sensor is vervangen.
Wat zou dit kunnen zijn?
Uitgelezen met
Texa