Lid sinds: 01-08-2008
Bijdragen: 102
Geplaatst: 04-08-2008 19:04
Hallo weet iemand misschien waar de aftap plug zit voor de olie af te laten ( ik heb de auto pas en nog niet op de put gehad) groetjes.