Geplaatst: 11-05-2011 9:52
Tijdens het rijden bij ongeveer 80 km/h houdt de motor in (hikt) Toeren gebied zo rond de 3000 rpm. De tijdens dit inhouden zijn er geen lampjes te zien . Bij uitlezen van de motor zijn er geen fc's te zien (Bosch KTS)
Iemand dit al eens mee gemaakt ? Gaan bij dit type de bobine's nog wel eens kapot?
Gemeten
Alle waarde's zijn mijn inziens oke
Uitgelezen met
KTS
Foutcodes
Geen