Geplaatst: 13-06-2016 8:54
Goede morgen,
We hebben een klant met een Ford Galaxy, het probleem met deze auto is dat hij regelmatig spontaan afslaat onder het rijden. Er zijn geen foutcodes aanwezig. Heeft iemand dit als wel eens meegemaakt?
Vriendelijke groet Mark.
Uitgelezen met
KTS
Foutcodes
geen