Geplaatst: 13-06-2016 10:58
hoii
ik heb vw golf 2.0 tdi 16v 170 pk staan.. auto rookt heel erg wit / blauw volle rook, stationair en loopt ook een beetje onregelmatig heel raar.. auto verbruik geen olie of koelvloeistof.. ook geen fout storingen in de computer.. wie heeft dit wel is mee gemaakt