Geplaatst: 12-05-2011 17:11
Hallo allemaal
ik heb hier een renault megane senic staan met een 1600 motor die als je het gas loslaat de motor de ene keer naar de 500 toeren valt en de andere keer uitvalt.
Dit doet hij dus ook als je de koppeling intrapt als je naar bijvoorbeeld naar een stoplicht rijdt
Ook loopt hij stationair niet lekker
Stationairklep is al vervangen
Uit gelezen bij de dealer en 0 foutcodes.
Gasklephuis is reeds schoongemaakt
Rijden en gasgeven is goed.
Benzinefilter is ook al vervangen en de bougies ook
Compressie is ook goed en als je de cilinder 1`voor 1 uitschakeld dan merk je dit ook dus alle cilinders doen mee en loopt niet op 3 cilinders.
Uitlaat ook al losgehaald en het enige wat wij merken is dat we een hoop herrie extra krijgen maar het probleem doet zich dan nog voor.
Heeft iemand hier ervaring mee ???
Uitgelezen met
Renaultdealer
Foutcodes
Geen