Geplaatst: 17-07-2010 23:15
NES:
gasklep ingeleerd haaltniets uit,zelfde probleem,
nou zit ik te denken misschien motormanagement?
ik denk inderdaad ook dat het wel wat met motormanagement te maken heeft....
probleem ineens gekomen? of iets gebeurt kort daarvoor? kun je actuele waardes uitlezen, wellicht valt daar wat afwijkends op...