Geplaatst: 04-08-2010 13:13
hallo
ik heb een audi binnen staan met het volgende probleem.
loopt erg slecht nageld erg timing mechanich ok , ook in de basis afstelling met bosch kast .
storing code 04f4 opbrengststelwerk defect.
wie heeft dit wel eens meer gehad.
en eventueel een oplossing?