Geplaatst: 03-08-2008 22:06
Hallo,
Ik zit met een groot probleem. Mijn Ford Fiesta diesel uit 2003 moest gekeurd worden. Tijdens deze keuring is met de roetmeting een gat geslagen in het motorblok. Tijdens het gas geven hoorde men een knal, motor sloeg uit plas olie onder de auto en een brokje ijzer. Het gat zit ergens tussen de eerste en tweede cillinder ( onderkant motor). Nu zijn er verschillende werkzaamheden uitgevoerd o.a. Startmotor vervangen en een verstuiver maar van de derde cillinder.... de motor is ook al een paar keer in en uit elkaar gehaald.
A) Weet iemand wat hiervan de oorzaak is?
B) Mijn verzekering betaald niet uit, omdat dit van binnenuit de motor is onstaan. Heeft iemand misschien een tip hierover wat ik zou kunnen doen nog?
Alvast dank
Remon.