8 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 27-03-2010 18:54
[152172]de airco is gevuld (gecontroleerd) is in orde maar de pomp slaat even aan en dan direct weer uit en dit blijft zo doorgaan,,de retourleiding wordt erg heet heeft iemand een idee ?