Geplaatst: 01-04-2010 8:04
[152505]In de buurt geen problemen. Rijdt men op de cruisecontrol en je gaat een tunnel in, dan gaat storingslamp branden en in noodloop. Uitlezen, en dan alleen P0400. Heb EGR al schoongemaakt en smoorklephuis, turbodruksensor vervangen en slangetjes gecontroleerd met vacuummeter, maar probleem blijft.