loopt op 3 cilinders

3 reacties

Opgelost

Merk
Renault
Model
Modus
Type
Modus
Onderwerp
Motor
Motorcode
1.4
Eerste inschrijving
januari 2008
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 01-04-2010 19:55

goedenavond

wij hebben hier een modus die op drie cil loopt

auto kwam binnen met storing op cil 3 .

nieuwe bobine erop gezet , kwam er een storing op cil 4 .

hier ook een andere op gezet . loopt nog steeds op 3 cil .

nu weer een storing op cil 1 .

bobine cil 1 en 2 gewisseld . proefrit gemaakt .

gaf ie storing op cil 3 !

de nieuwe bobines zijn niet orgineel renault .

weet iemand of de ecu misschien van slag kan raken als er verschillende bobines in zitten ?

alvast bedankt .