Geplaatst: 01-04-2010 19:55
goedenavond
wij hebben hier een modus die op drie cil loopt
auto kwam binnen met storing op cil 3 .
nieuwe bobine erop gezet , kwam er een storing op cil 4 .
hier ook een andere op gezet . loopt nog steeds op 3 cil .
nu weer een storing op cil 1 .
bobine cil 1 en 2 gewisseld . proefrit gemaakt .
gaf ie storing op cil 3 !
de nieuwe bobines zijn niet orgineel renault .
weet iemand of de ecu misschien van slag kan raken als er verschillende bobines in zitten ?
alvast bedankt .