Geplaatst: 16-05-2011 15:58
Als de motor warm is en je geeft goed gas ,dus dat de motor vermogen moet leveren dan stottert/houdt in. Het lampje gaat dan ook branden fout code p 412E
bougies en bobine's al vernieuwd,compressie gemeten is oke.
injector ook al verwisseld met andere cilinders ,haalt allemaal niets uit.
Wie weet een oplossing.
Vriendelijke groet
Uitgelezen met
(bosch)
Foutcodes
P 412 E