6 reacties
Opgelost
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 07-04-2010 21:57
Hallo,
weet iemand waar ik het snelheidssignaal kan vandaan halen,hij zit niet in de stekkerblok van de radio.
groeten Rene