co veeel te hoog. 7 co .Slecht stationair draaien

6 reacties

Merk
Ford
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
2000i 16v
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 13-05-2010 13:52

[155316]Hallo

Mijn escort rs 2000 van 96 zijn co is veel te hoog.Hij verzuipt letterlijk op rolantie.

Hij heeft wel een lpi instalatie.En er zitten andere nokkenassen+drukregelaar in.

Voor dat jullie de oorzaak hier gaan aan wijten.De lpi en nokkenassen zaten er al 3 jaar in voordat de problemen zijn begonnen.

De wagen is heel goed onderhouden.

Mijn vermoedens gaan uit naar het motorstuurapparaat.

Heeft iemand een idee hoe ik de wagen kan uitlezen?

Gaat dit nog met knippercode's?

En hoe moet men dit doen.

Ben zelf al 6 jaar mekanieker bij opel.

alle hulp is welkom.

mvg alexander