Geplaatst: 30-07-2010 17:36
marco is het nog gelukt met de handrem van de fiat sinq
hou er rekening mee dat 9 van de 10 keer de gaffel vast is gerot van de remschoenen
ik demonteer de remschoenen altijd en reing ze altijd met wd40
tis een afkeurpunt bij de apk ben er een keer mee op me B.K gegaan
heb er een minpuntje op gehad dus ik controleer het nu supergoed
even in de bankschroef zetten en de gaffel ff soepel maken