Geplaatst: 19-05-2010 20:13
[155719]Hallo, heb hier een Fiat Grande Punto 1.3 Multijet staan uit bj. 2009. De auto heeft een aanrijding gehad op het linker voorwiel waardoor de airbags uit gekomen zijn. Volgens het instructieboekje moet ik volgens de volgende manier de brandstofnoodschakelaar kunnen resetten maar dit lukt niet.
-Kontakt aan
-Knipperlicht naar rechts
-Knipperlicht neutraal
-Knipperlicht links
-Knipperlicht neutraal
-Knipperlicht rechts
-Knipperlicht neutraal
-Knipperlicht links
-Knipperlccht neutraal
-Kontakt uitzetten
Dit heb ik gedaan maar vervolgens start de auto nog steeds niet, hij geeft nog steeds aan Bloc. de cabr.
Weet iemand misschien wat ik fout doe?