Geplaatst: 30-07-2010 17:02
ja je wordt er ondertussen moedeloos van
zoals ik vd week al melde men moet de lat hoger gaan leggen betreft aanmelden
iedere jan boeren L.L kan zomaar lid worden
kijk wij zijn de beroerste niet om een advies te geven maar het kost ons gewoon weer een 10 minuten om een mogelijke oplossing voor een collega monteur te vinden
en dan moet je een kanariepietje helpen met een probleem dat je eigenlijk met een beetje logisch nadenken een heel eind kan oplossen als je monteur !!!!!!!!!!!! bent
klinklare oplossingen kunnen we niet bieden wel suggestie`s