Betreft: afslaan na starten als motor op tempratuur is geweest

Merk
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
december 2025
Brandstof

peterslot

Lid sinds: 24-10-2025

Bijdragen: 6694

Geplaatst: 30-07-2010 17:02

ja je wordt er ondertussen moedeloos van


zoals ik vd week al melde men moet de lat hoger gaan leggen betreft aanmelden


iedere jan boeren L.L kan zomaar lid worden


kijk wij zijn de beroerste niet om een advies te geven maar het kost ons gewoon weer een 10 minuten om een mogelijke oplossing voor een collega monteur te vinden


en dan moet je een kanariepietje helpen met een probleem dat je eigenlijk met een beetje logisch nadenken een heel eind kan oplossen als je monteur !!!!!!!!!!!! bent


klinklare oplossingen kunnen we niet bieden wel suggestie`s