punto bobijn geeft geen ontsteking

3 reacties

Merk
Fiat
Model
Punto
Type
Onderwerp
Motorcode
1400
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 21-05-2010 21:59

[155854]hallo, ik heb een bobijn vervangen die geen vonken gaf maar de nieuwe doet ook niks ligt dit probleem aan de sturingdoos ofzo wie kan mij raad geven let wel er zijn 2 bobijnen 1 werkt de andere niet