3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 21-05-2010 21:59
[155854]hallo, ik heb een bobijn vervangen die geen vonken gaf maar de nieuwe doet ook niks ligt dit probleem aan de sturingdoos ofzo wie kan mij raad geven let wel er zijn 2 bobijnen 1 werkt de andere niet