Geplaatst: 24-02-2008 11:55
ford mondeo 18 td ,93 heeft moeite met koude start,gloebougies zijn goed, brandstof filter vervangen, pomp staat op tijd,eerste pomp functie bij opvorpompje iets zacht,2e keer heeft ie goede druk,na lang doorstarten pakt hij aan,niet veel rook productie,lijkt mij toch brandstof probleem lijkt of het terug loopt,alleen na langere tijd stil staan,ook geen vacuum in tank,eenmaal gelopen geen problemen meer.heeft iemand dit vaker aan de hand gehad?