Geplaatst: 27-05-2010 16:55
[156203]beste collega's,
na dat ik mijn join de culas (Cilinderkop) heb gelegd van mijn golf start deze niet goed meer.
de injectoren zijn er uit geweest en de dichtingen vervangen.
ook de distributie is vervangen.
nu als ik start draait deze rond maar slaat meestal niet aan.
als ik er een hulpstart opzet doet hij het wel.
ook met wat vertraging weliswaar.
als hij gestart is rijd hij wel perfect.
ik denk de starter of de accu.
heeft hiermee al iemand ervaring