2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 27-05-2010 10:37
[156181]Weet iemand of er soms een servicebrief of bekendheid is met het bezinetanken van deze auto, hij ontlucht slecht, krijgt er bijne of heel langzaam benzine in.