Geplaatst: 28-11-2009 20:10
[142355]Ik heb een koppaking vernieuwd.
Na het monteren van de cil. kop slaat de motor niet aan.
ik heb een lage compressie op de 1ste en de 4de cil
en op 2 en 3 een redelijke compressie
bougie's vonken
distributie staat op tijd
ik heb brandstof druk
Voor het demonteren van had ik compressie op cil 2,3 en 4
en op 1 niet
heeft iemand een tip voor mij ??