Geplaatst: 01-12-2009 17:51
de auto starte eerst heel slecht en onder het rijden trok hij niet .
ik heb de gloeibougies vervangen ( twee waren kapot)
nu start de hele auto niet meer
op het hogedruk gedeelt van de pomp krijg ik geen brandstof (lage drukgedeelte kan ik op pompen met opvoerpompje
(pomp defect?)
achter op de pomp zitten twee afsluiters ( onder het starten meet ik 0.5v