2 reacties
Lid sinds: 04-12-2007
Bijdragen: 16
Geplaatst: 26-06-2008 11:07
Wij hebben hier een 106 1400 waar olie in de radiator zit,zijn er nog meer problemen bekend als alleen de koppaking,ik hoor graag van jullie